w związku z epidemią COVID-19 zalecam korzystanie z wysyłek do paczkomatu!⠀⠀●⠀⠀darmowa wysyłka do paczkomatu powyżej 200 zł⠀⠀●⠀⠀czas realizacji 10 dni roboczych

Szukaj

FAQ

FAQ (ang. Frequently Asked Questions) – zbiory często zadawanych pytań i odpowiedzi na nie.


1. Mój pupil jest na granicy przedziału rozmiarów (przykładowo: rozmiar M obejmuje rozmiary od 31 do 40cm, a pupil ma równe 40) czy produkt będzie na niego pasować?

Tak, produkt będzie pasować na Twojego pupila. Przedziały rozmiarowe są podane orientacyjnie, aby dany obwód zakwalifikować do przedziału cenowego. Tworząc produkt sugeruję się dokładnym rozmiarem Twojego pupila. Podczas składania zamówienia natkniesz się na różne pola do wypełnienia, między innymi obwód klatki piersiowej (przy szelkach), lub obwód szyi (przy obroży, szelkach, bandanach). To właśnie tymi wymiarami będę się sugerować przy szyciu.


2. Czy poszukujecie testerów/ambasadorów?

Nie. Ambasadorów wybieram i szukam osobiście. O poszukiwaniu testerów lub ambasadorów informuję za pośrednictwem Instagrama lub newslettera.

3. Czy chcecie sponsorować mój konkurs/rozdanie?

Nie sponsoruję konkursów, ani rozdań. Współprace podejmuję jedynie z ambasadorami lub wybranymi przeze mnie użytkownikami Instagrama.

4. Czy mogę złożyć zamówienie przez instagram?

Dla ułatwienia polecam dokonywać zakupu jedynie poprzez sklep internetowy. Jeśli z jakichś powodów jest to niemożliwe - zapraszam do kontaktu w wiadomości prywatnej.

5. Jak mogę złożyć zamówienie?

Zamówienie można składać poprzez dodanie produktów do koszyka, wybranie formy dostawy i dokonanie płatności.

6. Gdzie mogę znaleźć informacje o statusie zamówienia?

O wszystkich etapach realizacji zamówienia informuję drogą mailową - począwszy od przyjęcia zamówienia, poprzez zaksięgowanie płatności, aż do informacji o wysyłce wraz z linkiem do śledzenia paczki.

7. Czy dostępne są tylko wzory widoczne w sklepie?

Nie. Każdy z produktów mogę wykonać w dowolnym wzorze dostępnym w zakładce WZORNIK.


8. Jaki jest koszt dostawy i czas oczekiwania? Czy możliwa jest płatność za pobraniem?

Informacje o dostawie znajdują się pod tym linkiem.

9. Jaki jest czas oczekiwania na realizację zamówienia?

Od momentu zaksięgowania płatności czas realizacji zamówienia wynosi 7 dni roboczych. O momencie przyjęcia do realizacji informuję drogą mailową.

10. Jak mogę opłacić zamówienie?

Sprawdź zakładkę FORMY PŁATNOŚCI.

11. Gdzie mogę się dowiedzieć o nowościach?

Źródłem najświeższych informacji, nowinek i konkursów jest nasz instagram.


Jeśli nadal masz jakieś wątpliwości skontaktuj się ze mną na instagramie lub poprzez stronę w zakładce kontakt. :)

Koszyk

Twój koszyk jest pusty.

Dokonaj swoich pierwszych zakupów

Cena zestawu: %bundleSum%
Anuluj