darmowa wysyłka do paczkomatu powyżej 200 zł⠀⠀●⠀⠀czas realizacji 7 dni roboczych

Szukaj

FAQ

FAQ (ang. Frequently Asked Questions) – zbiory często zadawanych pytań i odpowiedzi na nie.


1. Mój pupil jest na granicy przedziału rozmiarów (przykładowo: rozmiar M obejmuje rozmiary od 31 do 40cm, a pupil ma równe 40) czy produkt będzie na niego pasować?

Tak, produkt będzie pasować na Twojego pupila. Przedziały rozmiarowe są podane orientacyjnie, aby dany obwód zakwalifikować do przedziału cenowego. Tworząc produkt sugerujemy się dokładnym rozmiarem Twojego pupila. Podczas składania zamówienia natkniesz się na różne pola do wypełnienia, między innymi obwód klatki piersiowej (przy szelkach), lub obwód szyi (przy obroży, szelkach, bandanach). To właśnie tymi wymiarami będziemy się sugerować przy szyciu.

2. Czy poszukujecie testerów/ambasadorów?

Nie. O poszukiwaniu testerów lub ambasadorów informujemy za pośrednictwem instagrama.

3. Czy chcecie sponsorować mój konkurs/rozdanie?

Nie. Konkursy sponsorowaliśmy na początku działalności, na tę chwilę podejmujemy współprace jedynie z ambasadorami lub wybranymi przez nas użytkownikami instagrama.

4. Czy mogę złożyć zamówienie przez instagram?

Nie, zakupów dokonujemy jedynie poprzez sklep internetowy.

5. Jak mogę złożyć zamówienie?

Zamówienie można składać poprzez dodanie produktów do koszyka, wybranie formy dostawy i dokonanie płatności.

6. Gdzie mogę znaleźć informacje o statusie zamówienia?

O wszystkich etapach realizacji zamówienia informujemy drogą mailową - począwszy od przyjęcia zamówienia, poprzez zaksięgowanie płatności, aż do informacji o wysyłce wraz z linkiem do śledzenia paczki.

7. Czy dostępne są tylko wzory widoczne w sklepie?

Nie. Każdy z produktów możemy wykonać w dowolnym wzorze dostępnym w zakładce WZORNIK.

8. Jaki jest koszt dostawy i czas oczekiwania?

Informacje o dostawie znajdują się pod tym linkiem.

9. Jaki jest czas oczekiwania na realizację zamówienia?

Od momentu zaksięgowania płatności czas realizacji zamówienia wynosi 6 dni roboczych. O momencie przyjęcia do realizacji informujemy drogą mailową.

10. Czy istnieje sklep stacjonarny?

Niestety, nie.

11. Czy możliwa jest płatność za pobraniem?

Niestety, na tę chwilę nie.

12. Gdzie mogę się dowiedzieć o nowościach?

Źródłem najświeższych informacji, nowinek i konkursów jest nasz instagram.


Jeśli nadal masz jakieś wątpliwości skontaktuj się z nami na instagramie lub poprzez stronę w zakładce kontakt. :)

Koszyk

Twój koszyk jest pusty.

Dokonaj swoich pierwszych zakupów